1/22
ROK 2021,
TOJS WRACA NA DRAWSKO
- AGNIESZKA

Wreszcie upragnione wiatry, zapach czystego jeziora, wędzone ryby i ogniska nocą. W tym roku Agnieszka zaczęła też praktykować samotne rejsy, niczym traper w obliczu wyzwania, sprawdzający się w odstępach dzikich lasów i groźnych wód.  Raz posmakowane, zostanie na zawsze. Żeglarka Agnieszka - foto relacja.

1/30
ROK 2021,
TOJS WRACA NA DRAWSKO -  JAREK

Po 3 latach przerwy, wysuszony na wiór, stęskniony wody, nasz drewniany piękny jacht znów zaznał wiatru i wody. Sezon rozpoczęliśmy w pierwszym tygodniu czerwca. Piękna pogoda, dobre wiatry, cisza i spokój przypomniały nam dlaczego tak kochamy żeglować! Żeglarz Jarek - foto relacja.

1/13
ROK 2019,
REJS ALCHEMIKIEM PO ZALEWIE WIŚLANYM

Męski wypad we dwoje, smaczne jedzenie, duża fala i piekące słońce. W tym roku Tojs miał wolne od jezior. Szerokie wody Zalewu zrekompensowały brak żagla.

1/70
MAZURSKIE PEJZAŻE - POZNAJECIE TE MIEJSCA?

W wolnej chwili poskładałem te najładniejsze mazurskie zdjęcia, może odnajdziecie w nich jakieś swoje ulubione miejsca? My mamy takich sporo, za każdym razem znajdujemy jakieś nowe zakątki.

1/73
ROK 2018,
REMONT SKRZYNKI MIECZOWEJ I NA DRAWSKO!

Skrzynka mieczowa w kiepskim stanie, dawała o sobie znać, trzeba ją było odnowić. A potem tradycji stało się zadość i przyjemne wakacje na jeziorze Drawskim. Tym razem sporo zwiedzania, a jest co zwiedzać!

1/22
ROK 2017,
MAZURY ANTILĄ WE WRZEŚNIU

Męska załoga, męskie towarzystwo, wyborne na taką wyprawę. Było bardzo dobrze, dużo dyskusji, dobre jedzenie i wygodne spanie. Wszystko na wodzie, więc jest dobrze, jak zawsze. Brać żeglarska w komplecie.

ROK 2016,
PYSZNE RYBY I GRZYBY NA DRAWSKIM

Nawet deszczowa pogoda (od czasu do czasu) nam nie straszna, jeśli tylko możemy posiedzieć w kokpicie i patrzeć na zachód słońca albo pić kawkę rano przy wznoszących się mgłach, znad jeziora. Romantycznie i spokojnie - jak zawsze na Drawskim!

1/47
ROK 2015,
DRAWSKIE TO NASZ DRUGI DOM

Na Mazurach ostatnimi czasy już nam za głośno, za brudno i za tłoczno. Na jakiś czas zadomowimy się na jeziorze Drawskim. Tu zawsze można liczyć na ciszę i dziką przyrodę. Polecamy ośrodek WAJK - wracamy tylko tu!

1/51
ROK 2014,
REJS ALCHEMIKIEM PĘTLĄ ŻUŁAW

Alchemik daje radę, nowe doznania na rzekach. Stałem za sterami, dziwne uczucie, inne niż przy rumplu. Na pewno w środku wygoda i duże łóżko (nawet za duże jak na koję). Świetna sprawa!

1/44
ROK 2014,
PIERWSZY RAZ NA JEZIORAKU

Wędrujemy po Polsce, tym razem padło na jezioro Jeziorak. Dobra infrastruktura, dość wąsko ale żeglarz nie marudzi, bierze to, co dostaje od natury. Upały straszliwe i piękna pogoda. Załogi się zmieniały i wszyscy zadowoleni.

ROK 2013,
STARTUJEMY Z RYNU NA MAZURACH

Ryn okazał się najwygodniejszy do wodowania, spokojny port, dobre ceny. I świetna baza wypadowa, akurat pośrodku - między Giżyckiem a Mikołajkami. Każdy kierunek dobry na tydzień pływania, więc każdy wybiera to, co lubi!

1/44
ROK 2012,
SZTYNORT UPAŁY I ŁOWIENIE RYB

W drodze do Węgorzewa, zatrzymaliśmy się na kilka dni w pięknym porcie Sztynort. Agnieszka z synem a potem z Jolką wprawiali się w sztuce żeglowania. Ja z kumplami dużo łowiliśmy i smażyliśmy. To już 10 rok Tojsa na wodzie! Jak ten czas szybko mija...

1/63
ROK 2011,
MAZURY WZDŁUŻ I WSZERZ

Oj dużo się działo! Ryn, Mikołajki, Giżycko, Ruciane Nida. Pyszne jedzenie, grill i łabędzie. Wszyscy zadowoleni i deklarują, że chcą wrócić na pokład. Ciekawe gdzie następnym razem wylądujemy?

1/77
ROK 2010,
POWRÓT NA MAZURY

Tym razem postanowiliśmy ponownie sprawdzić co słychać na Pojezierzu Mazurskim. Załogi zmieniały się, córka ma patent więc pływa też sama. Ja tradycyjnie z kumplami i żoną. Mazury zawsze dobre!

1/65
ROK 2009, REJS ALCHEMIKIEM IŁAWA-GDAŃSK

Za mną znowu nowe doświadczenie, tym razem beż żagla a na silniku, rzekami, śluzami i pochylniami. Każdy żeglarz ma wszak prawo do zmiany jednostki pływającej!

AHOJ!

1/47
ROK 2009,
PONOWNIE NA JEZIORZE DRAWSKIM

Zakochaliśmy się w tym jeziorze! Wspaniałe brzegi, dzika przyroda, spokój dla odpoczynku. Tym razem z żoneczką a potem z córkami i wnuczkiem. Jak zawsze piekne wspomnienia.

ROK 2008,
MAŁY REMONT I MAK NA JEZIORZE DRAWSKIM

Wiele rąk do pracy się przydało, małe szlify i można znowu wracać na wodę! Tym razem wybrałem kierunek: Pojezierze Drawskie, kraina ciszy, spokoju i czystej wody. Polecam wszystkim wodniakom.

1/53
ROK 2007,
WYPRAWA NA MAZURY SASANKĄ

Mak w renowacji, odpoczywa. Tym razem pływaliśmy Sasanką, nieco więcej wygody i przestrzeni. Też były to udane wakacje,  pogoda różnorodna: raz wiatry i chłód a raz upały i flauta. Ale od czego mamy silnik i pagaje...

1/63
ROK 2006,
PIĄTY SEZON MAKA NA MAZURACH

Grochówka z kumplami, piwko przy ognisku a w drugiej połowie sezonu nowy gość! Pierwszy raz na pokładzie mój wnuk Maciuś. Założyłem siatkę, dla bezpieczeństwa. Maciuś pierwszy raz trzymał rumpel, może wyrośnie z Niego żeglarz, kto wie?

1/50
ROK 2005,
CZWARTY SEZON MAKA NA MAZURACH

Odkrywaliśmy na nowo te same brzegi, pogoda nie zawsze nas rozpieszczała, ale sztormiaki dawały radę. Znowu na Tojsie gościli różni załoganci, dzieci, studenci, pary i samotnicy. Każdy znajdzie tu miejsce dla siebie!

1/29
ROK 2004,
TRZECI SEZON MAKA NA MAZURACH

Najpierw Tojs gościł moich starych kumpli, potem córki ze znajomymi. Aż dziw bierze, że wytrzymał z tyloma różnymi osobami. Zarażam żeglarstwem coraz więcej ludzi! Oby tak zostało.

1/36
ROK 2003,
DRUGI SEZON MAKA NA MAZURACH

I znów powracamy na jeziora, jak w piosence. Też oglądaliśmy zachody słońca i goniliśmy kormorany. Komary nam trochę dokuczały, ale prawdziwy żeglarz nie boi się ukąszenia!

1/26
ROK 2002,
PIERWSZY REJS TOJSA

Stało się! Tojs pierwszy raz na jeziorach. To była niezapomniana przygoda i poznawanie się z własnym Makiem 666.

Zapraszam do oglądania!

press to zoom
1/65
REJSY 70-te, 80-te, 90-te

Wszystko zaczęło się na Mazurach. Drezyna, Omegi, ogniska i namiot. Wspaniali i niezapomniani ludzie, nabieranie szlifu w trudnej sztuce żeglarskiej.

Ach, te wspomnienia!

Kliknij w zdjęcie lub przewijaj strzałkami